Умови повернення/Обміну товару
Ми прагнемо забезпечити комфорт та задоволення наших клієнтів під час покупок. У разі необхідності ви можете скористатися можливістю обміну або повернення товару відповідно до умов, описаних нижче.
Загальні умови повернення та обміну:
- Товар був придбаний в магазині Gunia Project:
Для товарів, придбаних у шоурумах Gunia, звертайтеся безпосередньо до адміністратора.
Для товарів, придбаних у партнерів, обмін або повернення можливий лише через них. Деталі в розділі "Магазини".
- З моменту отримання замовлення пройшло не більше 14 календарних днів.
- Покупець надає підтвердження оплати товару та дані доставки (у додатку "Нова Пошта").
- Є розрахунковий документ (фіскальний чек).
- Товар зберіг товарний вигляд, має всі ярлики, етикетки, та не має слідів використання.
- Покупець покриває всі витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару (включаючи доставку).
Як повернути товар належної якості:
- Заповніть заяву на повернення (шаблон надається пізніше).
- Надішліть заповнену заяву з підписом, копією фіскального чека та іншими підтверджуючими документами на:
Email: customer@guniaproject.com
Telegram: @gunia_care
- Відправте товар разом з оригіналом підписаної заяви службою доставки Нова Пошта (дані для відправлення вам надасть менеджер після звернення.)
- Повідомте нам номер трекінгу посилки.
Важливо! Доставка товару на повернення оплачується покупцем.
Вимоги до повернення виробів:
- Товар має відповідати наступним вимогам:
- Не був у використанні (включно з фотозйомкою чи відеозйомкою).
- Не піддавався пранню чи хімчистці.
- Не має плям, залишків тонального крему, шерсті тварин, запаху парфуму тощо.
- Усі етикетки, ярлики та наклейки повинні бути на місці, без пошкоджень.
- Товар повертається в оригінальному пакуванні.
При недотриманні цих вимог товар не підлягає поверненню чи обміну. У таких випадках виріб буде повернений покупцеві без відшкодування коштів.
Обмін товару можливий лише на товар рівнозначної вартості. Якщо обмін здійснюється на товар із іншою ціною, ми оформимо повне повернення коштів і допоможемо оформити нове замовлення.
Повернення/обмін товарів неналежної якості
У разі виявлення дефекту або недоліку товару:
Зверніться до нас:
Email: customer@guniaproject.com
Telegram: @gunia_care
Телефон: +380938745400
Вартість доставки у таких випадках покриває продавець.
Повернення коштів та товар
Після отримання посилки та перевірки товару на відповідність умовам, кошти будуть повернені протягом 5 робочих днів.
Якщо оплата була здійснена через Monobank, кошти повертаються автоматично на картку, з якої здійснювалася оплата.
У решті випадків кошти повертаються на картку покупця за вказаними реквізитами (номер картки, IBAN).
Строк зарахування коштів може залежати від політики банку покупця.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ
Згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 року, поверненню не підлягають товари належної якості, зокрема:
- Ювелірні вироби.
- Шапки.
- Шкарпетки.
ОПЦІЯ "ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ" ВІД НОВОЇ ПОШТИ
Ви можете скористатися послугою "Легке повернення". Для цього попередьте нашого менеджера та оформіть заявку на повернення в додатку Нової Пошти.
Ця послуга недоступна у випадках:
- Якщо накладна має активовану переадресацію або повернення.
- Якщо накладну переміщено до "Архіву".
- Якщо з моменту отримання посилки пройшло понад 14 днів.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Повернення та обмін товарів здійснюється по всій території України, окрім АР Крим, тимчасово окупованих територій та зон активних бойових дій.