Умови повернення/Обміну товару


Ми прагнемо забезпечити комфорт та задоволення наших клієнтів під час покупок. У разі необхідності ви можете скористатися можливістю обміну або повернення товару відповідно до умов, описаних нижче.


 

Загальні умови повернення та обміну: 

 

- Товар був придбаний в магазині Gunia Project:

Для товарів, придбаних у шоурумах Gunia, звертайтеся безпосередньо до адміністратора.

Для товарів, придбаних у партнерів, обмін або повернення можливий лише через них. Деталі в розділі "Магазини".

- З моменту отримання замовлення пройшло не більше 14 календарних днів.

- Покупець надає підтвердження оплати товару та дані доставки (у додатку "Нова Пошта").

- Є розрахунковий документ (фіскальний чек).

- Товар зберіг товарний вигляд, має всі ярлики, етикетки, та не має слідів використання.

- Покупець покриває всі витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару (включаючи доставку).

 

Як повернути товар належної якості:

- Заповніть заяву на повернення (шаблон надається пізніше).

- Надішліть заповнену заяву з підписом, копією фіскального чека та іншими підтверджуючими документами на:

Email: customer@guniaproject.com

Telegram: @gunia_care

- Відправте товар разом з оригіналом підписаної заяви службою доставки Нова Пошта (дані для відправлення вам надасть менеджер після звернення.)

- Повідомте нам номер трекінгу посилки.

Важливо! Доставка товару на повернення оплачується покупцем.

 

Вимоги до повернення виробів:

- Товар має відповідати наступним вимогам:

- Не був у використанні (включно з фотозйомкою чи відеозйомкою).

- Не піддавався пранню чи хімчистці.

- Не має плям, залишків тонального крему, шерсті тварин, запаху парфуму тощо.

- Усі етикетки, ярлики та наклейки повинні бути на місці, без пошкоджень.

- Товар повертається в оригінальному пакуванні.

При недотриманні цих вимог товар не підлягає поверненню чи обміну. У таких випадках виріб буде повернений покупцеві без відшкодування коштів.

Обмін товару можливий лише на товар рівнозначної вартості. Якщо обмін здійснюється на товар із іншою ціною, ми оформимо повне повернення коштів і допоможемо оформити нове замовлення.


Повернення/обмін товарів неналежної якості

У разі виявлення дефекту або недоліку товару:

Зверніться до нас:

Email: customer@guniaproject.com

Telegram: @gunia_care

Телефон: +380938745400

Вартість доставки у таких випадках покриває продавець.


Повернення коштів та товар

Після отримання посилки та перевірки товару на відповідність умовам, кошти будуть повернені протягом 5 робочих днів.

Якщо оплата була здійснена через Monobank, кошти повертаються автоматично на картку, з якої здійснювалася оплата.

У решті випадків кошти повертаються на картку покупця за вказаними реквізитами (номер картки, IBAN).

Строк зарахування коштів може залежати від політики банку покупця.


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

Згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 року, поверненню не підлягають товари належної якості, зокрема:

- Ювелірні вироби.

- Шапки.

- Шкарпетки.


ОПЦІЯ "ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ" ВІД НОВОЇ ПОШТИ

Ви можете скористатися послугою "Легке повернення". Для цього попередьте нашого менеджера та оформіть заявку на повернення в додатку Нової Пошти.

Ця послуга недоступна у випадках:

- Якщо накладна має активовану переадресацію або повернення.

- Якщо накладну переміщено до "Архіву".

- Якщо з моменту отримання посилки пройшло понад 14 днів.

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Повернення та обмін товарів здійснюється по всій території України, окрім АР Крим, тимчасово окупованих територій та зон активних бойових дій.